شرح وظایف مسئول اداره ی آموزش
- رسیدگی به درخواستهای دانشجویان در زمینه انتقال، مهمان ترم، مهمان تکدرس، تغییر رشته، انصراف دائم از تحصیل، بازگشت به تحصیل، مرخصی تحصیلی، کارت المثنی و ...
- نظارت بر ثبت نام اولیه دانشجویان جدیدالورود
- ارائه ی مشاوره و راهنمایی تحصیلی به دانشجویان
- نظارت بر حسن اجرای امور مربوط به صدور تائیدیه ها، دانشنامه ها و گواهی نامه های تحصیلی
- برگزاری و نظارت بر امتحانات پایان ترم دانشجویان
- بررسی و پیگیری وضعیت تحصیلی دانشجویان
- انجام امور فراغت از تحصیل دانشجویان و ارسال به دانشگاه
- رسیدگی به درخواست فارغ التحصیلان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور
- بررسی دانشنامه های صادره و تائید آنها جهت امضاء مسئولین
- پاسخ به موارد ارجاعی از سوی مسئولین دانشکده
- برقراری ارتباط مستقیم با معاون آموزشی دانشکده در رابطه با مسائل آموزشی دانشجویان
شرح وظایف کارشناس خدمات آموزشی
- انجام و بررسی کلیه امور آموزشی دانشجویان مربوط به ثبت نام، انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواستهای دانشجویان (مهمانی، انصراف، بازگشت به تحصیل، ...)
- انجام امور مربوط به صدور تائیدیه های مدارک تحصیلی برای موسسات وسازمانهای مختلف
- صدور گواهی اشتغال به تحصیل، معرفی نامه، گواهی جهت کار دانشجویی، ابلاغ اساتید مشاور، معرفی نامه پژوهشی
- تهیه و تنظیم آمار دانشجویان
- انجام امور مربوط به ثبت نام دانشجویان
- کنترل فهرست دانش آموختگان ممتاز و شاگرد اول
- انجام امور مربوط به اخذ معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول
- اعلام وضعیت دانشجویانی که ترک تحصیل دارند و همچنین فارغ التحصیلان به اداره نظام وظیفه عمومی
- ارسال برگ اخطاریه برای آن دسته از دانشجویان که میانگین نمرات آنان از حد نصاب مقرر در آیین نامه کمتر باشد
- تعریف و تفکیک دروس ارائه شده درهر نیمسال در سیستم سما